Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Οι Βρετανοί αποφάσισαν. Δεν θέλουμε να είμαστε σε αυτή την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Πολλοί στη χώρα μας πανηγυρίζουν και μιλάνε για την επόμενη έξοδο από το σφαγείο της ΕΕ.
Η λέξη Grexit αρχίζει να αποκτά άλλη σημασία μετά την έξοδο των Βρετανών.

Οι Κασάνδρες του καπιταλισμού μιλάνε μέσα από τα κάθε είδους ΜΜΕ που ελέγχουν, για επερχόμενο οικονομικό Αρμαγεδώνα.

Ας δούμε μερικά απλά στοιχεία.

Οι βρετανοί που ψήφισαν έξοδο που ανήκουν πολιτικά; Το Brexit δεν έχει μια ομοιογενή πολιτική βάση. Κινούνται από την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά.

Πίσω από το ναί ή το όχι του Brexit κινούνται μεγάλες ενδοκαπιταλιστικές διεθνείς αντιπαραθέσεις.
Πέρα βέβαια από αυτές τις αντιπαραθέσεις παραμένει η κυρίαρχη αντίθεση ανάμεσα στο διεθνές κεφάλαιο και την παγκόσμια εργατική τάξη.
Το 1% που κατέχει όλο τον πλούτο, απέναντι στο 99% που τον παράγει.
 
Το όχι στη παραμονή στην ΕΕ το στήριξε και ένα μεγάλο κομμάτι του βρετανικού λαού που βλέπει να γίνεται ένα διεθνές παιχνίδι σε βάρος των συμφερόντων του.

Το Κίνημα Δεν Πληρώνω έχει ταχθεί από την ίδρυση του, ενάντια σε αυτή την ΕΕ, παλεύοντας για την διάλυση της και την έξοδο της χώρας μας από αυτή.
Είναι αυτό όμως αρκετό;
Και βέβαια όχι.

Ο μεγάλος κίνδυνος που μπορεί να προκύψει για τον λαό, τόσο τον βρετανικό όσο και τον ελληνικό, είναι ο εφησυχασμός και η ευφορία των πανηγυρισμών.
Η  εντύπωση ότι αρκεί μια έξοδος από την ΕΕ για να λυθούν τα προβλήματα του ελληνικού λαού  ή και του βρετανικού λαού είναι πέρα για πέρα λαθεμένη, όσο και αν οι ακροδεξιές δυνάμεις προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο απομονωτισμός, η ξενοφοβία και τα κλειστά σύνορα είναι αρκετά για την ευημερία ενός λαού.

Σίγουρα η έξοδος από την ΕΕ αποτελεί μονόδρομο για την ανάκαμψη της πορείας εξαθλίωσης του ελληνικού λαού.
Αν όμως η έξοδος από την καπιταλιστική ΕΕ  δεν ακολουθηθεί από αλλαγή του κοινωνικού συστήματος στο οποίο ζούμε, δεν θα δούμε μια άσπρη μέρα για το 99% του λαού.
Μόνο αν ανατραπεί το κοινωνικό σύστημα εκμετάλλευσης, που λειτουργεί για το κέρδος των λίγων σε βάρος της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού θα μπορεί να έχει νόημα η οποιαδήποτε exit.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο λαός να σηκωθεί από τον καναπέ, να  έρθει στο προσκήνιο και να κερδίσει αυτά που του ανήκουν, μέσα από οργανωμένους κοινωνικούς αγώνες, χωρίς να αναθέτει σε κανένα επαγγελματία "σωτήρα"  τις τύχες του.

Η κοινωνική απελευθέρωση του λαού είναι υπόθεση του ίδιου του λαού μέσα από συλλογική δράση.
Αυτός είναι ο πραγματικός μονόδρομος.

Για μιά Ευρώπη των λαών,  χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο!

25-6-16


ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

www.kinimadenplirono.eu

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Μετά τον νέο νόμο Σπίρτζη περί χιλιομετρικής ηλεκτρονικής χρέωσης των διοδίων που θα εφαρμοστεί κάποια στιγμή ενδιαφέρον έδειξε μέρος των ΜΜΕ για τη θέση του Κινήματος Δεν Πληρώνω πάνω σε αυτή την εξέλιξη.

Όπως πάντα τα μεγάλα κανάλια, ιδιοκτησίας μεγαλοεργολάβων, δεν κάλεσαν το Κίνημα να εκφράσει την άποψη του.

Το ίδιο και η κρατική ΕΡΤ που όταν έκλεινε οι εργαζόμενοι ζήτησαν και έλαβαν έμπρακτα με συμμετοχή στη περιφρούρηση της ΕΡΤ, νυχθημερόν,  την αμέριστη αλληλεγγύη των συναγωνιστών του Κινήματος Δεν Πληρώνω.
Στον αντίποδα κανάλια και ραδιοφωνικοί σταθμοί της εκτός των τειχών Ελλάδας πήραν συνέντευξη στον πρόεδρο του Κινήματος , Βασίλη Παπαδόπουλο.

Το Κανάλι ΕΝΑ της Κεντρικής Ελλάδας στο κεντρικό βραδινό δελτίο ειδήσεων  και το Ράδιο Γάμμα της Πάτρας, στη πρωινή εκπομπή του, μέχρις στιγμής, παρουσιάζουν τις απόψεις του Κινήματος.

Οι κεντρικές θέσεις που εκφράστηκαν είναι ότι η χιλιομετρική ηλεκτρονική χρέωση των διοδίων δεν καλύπτει τις διεκδικήσεις του Κινήματος που εμμένει στη θέση για ολοκληρωτική κατάργηση των διοδίων, κατάργηση των συμβάσεων παραχώρησης και κατασκευή εθνικού οδικού δικτύου σύγχρονου και ασφαλούς από ένα δημόσιο φορέα ελεγχόμενο από το λαό.

Παρακάτω, δείτε τα βίντεο από τις σχετικές συνεντεύξεις.

ΒΙΝΤΕΟ: ΠΩΣ ΑΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΣΠΙΡΤΖΗ, ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΕΝΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
 




Δείτε επίσης:

ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗ: ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ

 

Ο ΝΟΜΟΣ ΒΟΡΙΔΗ - ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ

Δευτέρα 9 Μαΐου 2016


Όπως ήταν αναμενομενο τα σχεδια της κυβερνησης για την εξαθλιωση του λαου προχωρουν ακαθεκτα.
Ετσι υπερψηφιστηκε και το ασφαλιστικο εκτρωμα.
Η παρουσια του κοσμου στη σημερινη συγκεντρωση, κατωτερη των περιστασεων.
Δειγμα της απογοητευσης και της  ελλειψης εμπιστοσυνης στις υπαρχουσες πολιτικες ηγεσιες Αυτο ειναι και το ζητουμενο....
Η ΔΥΝΑΜΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΠΡΑΞΙΑΣ!
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ!
ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ!





 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

ΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ

Posted by ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ Παρασκευή, Μαΐου 06, 2016
Με το Νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό η μνημονιακή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιβάλει μια καθολική ανατροπή στην κοινωνική ασφάλιση, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων μνημονιακών ασφαλιστικών νόμων και κατεδαφίζοντας τα όποια στοιχεία κοινωνικού κράτους είχαν απομείνει. 

Συνοπτικά:

-Μειώνονται οι κύριες και επικουρικές συντάξεις
-Αυξάνονται οι ασφαλιστικές εισφορές
-Αυξάνονται έμμεσοι και άμεσοι φόροι
-Κόβεται το ΕΚΑΣ
-Μειώνεται το εφάπαξ
-Μειώνονται οι παροχές
-Ενοποιούνται όλα τα ταμεία


Οι εργαζόμενοι πρέπει να βρούμε τρόπους και δρόμους που θα ανατρέψουμε την πολιτική τους. 

Στον αυταρχισμό της κυβέρνησης θα απαντήσουμε με συνεχή αγώνα μέχρι να ανατρέψουμε τα μέτρα οδοστρωτήρα των μνημονίων.

Το Κίνημα δεν Πληρώνω συμμετέχει δυναμικά στις αγωνιστικές συγκεντρώσεις-συλλαλητήρια.


Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!
ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΜΕΤΟΧΟΙ! ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ!

 


ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

www.kinimadenplirono.eu

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ- ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΟΝ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΥΠΟ

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τρίτη, Φεβρουαρίου 16, 2016
Στον  Κίτρινο Τύπο του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, ήταν καλεσμένο το Κίνημα Δεν Πληρώνω.

Οι εκπρόσωποι του Κινήματος, Βασίλης Παπαδόπουλος και Βασίλης Γεραβέλης, μίλησαν για τα διόδια, τα πρόστιμα της Εγνατίας μέσω της εφορίας όπως μας ενημερώνουν δεκάδες συμπολίτες μας, τις νίκες μας στις τελευταίες δίκες των συναγωνιστών του Κινήματος, τις επανασυνδέσεις ρεύματος και νερού σε φτωχά νοικοκυριά, καθώς και για την ελευθερία στα ΜΜΕ.


Στην εκπομπή παρενέβη τηλεφωνικά ο συναγωνιστής Γιώργος Θεοφάνου, του οποίου η εφορία του επέβαλε πρόστιμο 21.786,60 ευρώ για διελεύσεις "αξίας" 427,20 ευρώ.
 

 

Στο τέλος της παρουσίας του Κινήματος στην εκπομπή τονίστηκε στους συμπολίτες μας ότι δε πρέπει να υποκύπτουν στις εκφοβιστικές διώξεις και ...

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Απειλές δέχεται η κοπέλα που κατέγραψε το ρατσιστικό περιστατικό (Βιντεο)

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Δευτέρα, Φεβρουαρίου 15, 2016
 
Η επιβάτης που κατέγραψε το ρατσιστικό
περιστατικό  με τον υπάλληλο σεκιούριτι που απαίτησε από τον μετανάστη να κατέβει από το βαγόνι του τρένου, αναφέρει πως «από χθες που το βίντεο είναι στο διαδίκτυο, δέχεται μηνύματα με ύβρεις και απειλές κατά της σωματικής της  ακεραιότητας».
 
Καταδικαστική για τη συμπεριφορά του υπαλλήλου σεκιούριτι στο σταθμό του ΗΣΑΠ στην Κηφισιά, προς Αφρικανό επιβάτη, είναι η ανακοίνωση που εξέδωσε για το περιστατικό η ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
Η εταιρεία ζήτησε μάλιστα την άμεση απομάκρυνση του συγκεκριμένου υπαλλήλου από το δίκτυό της.
Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση για το περιστατικό.

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΑΝΑΝΕΒΗΚΕ ΕΚΤΟΣ YOUTUBE  :




Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.:  ...

Ενώ το βίντεο- ράπισμα στο ρατσισμό του σεκιουριτά των ΗΣΑΠ που τραμπουκίζει επιβάτη αφρικανικής καταγωγής έκανε θραύση στο διαδίκτυο, ήρθε η Youtube να το κατεβάσει με το εξής μήνυμα:

"This video has been removed for violating YouTube's policy on harassment and bullying. 

Αυτό το βίντεο καταργήθηκε επειδή παραβαίνει την πολιτική του YouTube σχετικά με την παρενόχληση και την επιθετική συμπεριφορά."

Το ζητούμενο είναι ποιό ακριβώς θεωρεί  harassment and bullying η Youtube :

Το γεγονός ότι ανέβηκε στο διαδίκτυο ένα καταγγελτικό βίντεο που έδειχνε το bullying ενός σεκιουριτά σε βάρος ενός συμπολίτη μας επειδή το χρώμα του δέρματος του είναι πιό σκούρο;

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΑΝΑΝΕΒΗΚΕ ΕΚΤΟΣ YOUTUBE  :



Θα τολμούσε ο εν λόγω σεκιουριτάς...

Σεκιουριτάς του ΗΣΑΠ τραμπουκίζει επιβάτη αφρικανικής καταγωγής [VIDEO]

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Δευτέρα, Φεβρουαρίου 15, 2016
Δεν είναι είναι πρωτοφανές οι σεκιουριτάδες του μετρό να κάνουν κατάχρηση εξουσίας...
διότι για να διοριστείς σε παρόμοια θέση μάλλον περνάς εξετάσεις μικροφαλλίας (με μεγάλη επιτυχία).

Στο απίθανο αυτό βίντεο ένας υπάλληλος του ΗΣΑΠ εξαντλεί τα όρια της σκατοψυχιάς τραμπουκίζοντας επιβάτη αφρικανικής καταγωγής επιμένωντας ότι η τσάντα του πρέπει να μεταφερθεί στο τελευταίο βαγόνι διότι εμποδίζει.

Η τσάντα για την οποία γίνεται λόγος είναι μια μεσαίου μεγέθους τσάντα ταξιδίου με ρόδες (ο κανονισμός μιλάει αποκλειστικά για ποδήλατα) και το βαγόνι είναι άδειο.

Για κακή του τύχη η σκηνή ο εν λόγω σεκιυριτας με τη φασιστική συμπεριφορά, καταγράφεται από επιβάτιδα....

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΟΤΑΝ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Σάββατο, Φεβρουαρίου 13, 2016
Από νωρίς ο Αλέξης Τσίπρας και οι Συριζαίοι φίλοι του προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την απήχηση των προταγμάτων πολιτικής ανυπακοής του Κινήματος Δεν Πληρώνω, στην ελληνική κοινωνία.
Εκατομμύρια συμπολίτες μας, περνούσαν τα διόδια σηκώνοντας τις μπάρες.

Το Πανελλαδικό συντονιστικό ενάντια στα διόδια έδινε αρχικά τον ρυθμό με  ταυτόχρονα ανοίγματα διοδίων σε όλη τη χώρα.

Οι συριζαίοι "φίλοι" μας στην αρχή ήταν στο πλευρό μας.
Μετά, προσπάθησαν να βάλουν το κίνημα στα ...

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Βίντεο απο τη σημερινή αθώωση των αγωνιστών του Κινήματος ενάντια στα διόδια!

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τρίτη, Φεβρουαρίου 09, 2016

Παρακολουθήστε το βίντεο με τις δηλώσεις του συνηγόρου υπεράσπισης Κώστα Παπαδάκη και του Βασίλη Παπαδόπουλου που ήταν κατηγορούμενος και σε αυτή τη δίκη. 
 

Η δύναμη της αλληλεγγύης φάνηκε εμφατικά και σε αυτή τη δίκη και το ίδιο πρέπει να γίνει και στις επόμενες δίκες, προκειμένου να πετύχουμε νέες νίκες.

Το όπλο μας είναι η αλληλεγγύη.



Δείτε το βίντεο λίγο πριν ξεκινήσει η δίκη ....

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Μια μεγάλη νίκη του Κινήματος ενάντια στα διόδια (ΦΩΤΟ)

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τρίτη, Φεβρουαρίου 09, 2016
Στη σημερινή δίκη των 11 αγωνιστών, που βαρύνονταν με σοβαρές κατηγορίες, πετύχαμε μια μεγάλη νίκη του Κινήματος.
Και οι 11 κατηγορούμενοι κρίθηκαν αθώοι όλων των κατηγοριών. Αθωωτική ήταν και η πρόταση του εισαγγελέα.

Η σημερινή δίκη είχε ιδιαίτερη σημασία καθώς αποτελούσε το ποινικό μέρος της αγωγής της Νέας Οδού, με την οποία απαιτεί 500.000 ευρώ από κάθε κατηγορούμενο.

Η κατάμεστη αίθουσα του δικαστηρίου (αίθουσα αμφιθεάτρου) φιλοξένησε πλήθος αλληλέγγυων, κατοίκων του Ωρωπού, μελών και φίλων του Κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, του Συλλόγου Δανειοληπτών καθώς και δημοτικών αρχόντων της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Ωρωπού και αιρετών της περιφέρειας.

Πρώτος μάρτυρας υπεράσπισης κατέθεσε ο Μανώλης Γλέζος, του οποίου η κατάθεση  υπήρξε καταπέλτης κατά του κατηγορητηρίου.

Η αθωωτική αυτή η απόφαση, μας δίνει νέα ορμή τόσο για τις πολλές δικές που έχουμε μπροστά μας, όσο και στο συνολικότερο αγώνα για την κατάργηση των διοδίων.

Η δύναμη της αλληλεγγύης φάνηκε εμφατικά και σε αυτή τη δίκη και το ίδιο πρέπει να γίνει και στις επόμενες δίκες, προκειμένου να πετύχουμε νέες νίκες.

Το όπλο μας η αλληλεγγύη

(Θα ακολουθήσει βίντεο με δηλώσεις του συνηγόρου υπεράσπισης Κώστα Παπαδάκη και του Βασίλη Παπαδόπουλου που ήταν κατηγορούμενος και σε αυτή τη δίκη)







Περισσότερες φωτογραφίες από τη σημερινή μας αθώωση στα δικαστήρια Ευελπίδων  ......

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Η δίκη των 11 αγωνιστών ενάντια στα διόδια συνεχιζεται αύριο!!

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Δευτέρα, Φεβρουαρίου 08, 2016

Τη προηγούμενη εβδομάδα, οι μάρτυρες κατηγορίας της εταιρείας που εκμεταλλεύεται τους εθνικούς μας δρόμους απουσίαζαν από την αίθουσα του δικαστηρίου και έτσι η δίκη διακόπηκε. 


H Δίκη θα συνεχιστεί τη Τρίτη στις 9 Φεβρουαρίου.
Καθώς δεν έχει αριθμό πινακίου, η δίκη θα ξεκινήσει κατευθείαν από το πρωί. Όλοι πρέπει να είμαστε από τις 9 στα δικαστήρια το αργότερο.

Συγκεκριμένα το ραντεβού μας ανανεώνεται στα δικαστήρια Ευελπίδων τη Τρίτη 9/2/16  στο κτήριο 13 με αριθμό αίθουσας 106 (Αμφιθέατρο).

Κάτω τα χέρια απο τους αγωνιστές! 


Να είμαστε όλοι εκεί να δείξουμε στην πράξη οτι η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας και οτι ο αγώνας για μια ζωή με αξιοπρέπεια και ελευθερία είναι δίκαιος!

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

ΠΕΡΑΣΕ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ



Και με τη βούλα η κατάσχεση των τιμαλφών των προσφύγων


Η υπουργός Μετανάστευσης της Δανίας στο βήμα της ΒουλήςΕγκρίθηκε από την Βουλή της Δανίας ο νόμος για την παρακράτηση μετρητών και άλλων πολύτιμων αντικειμένων προσφύγων και μεταναστών, που καταθέτουν αίτηση ασύλου στη χώρα.
Οι νεοαφιχθέντες θα πρέπει να πληρώνουν πλέον για να... φιλοξενηθούν στη Δανία και από όσα μεταφέρουν μαζί τους, θα μπορούν να κρατούν περιουσιακά στοιχεία αξίας έως 1.340 ευρώ περίπου.
Το νομοσχέδιο της κυβέρνησης μειοψηφίας του φιλελεύθερου Λαρς Ράσμουσεν υπερψήφισαν 81 βουλευτές και 27 καταψήφισαν από τους 109 παρόντες. «Ναι» είπαν οι αντιπολιτευόμενοι Σοσιαλδημοκράτες και το ακροδεξιό ξενόφοβο Κόμμα του Λαού της Δανίας...

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016


"... Σήμερα είναι ανάγκη να ριζοσπαστικοποιήσουμε ακόμη περισσότερο τον αγώνα για την ανατροπή των μνημονίων και των μνημονιακών νόμων. 
Εγώ σήμερα νοιώθω στο πετσί μου τη βαρβαρότητα του συστήματος την οποία πολεμούσα και θα συνεχίσω να πολεμώ. 
Η ανυπακοή σε καταχρηστικούς νόμους και ο αγώνας για την κατάργησή τους δεν πρέπει να καμφθεί. 
Η νίκη θα έρθει μέσα από αγώνες και συλλογικές δράσεις και με αλληλεγγύη σε κάθε συμπολίτη που έχει ανάγκη και δεν μιλώ μόνο για μένα αλλά και όλους που βρίσκονται δίπλα μας και υποφέρουν σιωπηλά. .."

 




Μετά από μια μεταμεσονύκτια μακρά συνομιλία που είχαμε, σαν Κίνημα Δεν Πληρώνω, με τον συναγωνιστή Γιώργο Θεοφάνου και την προσπάθεια των συστημικών ΜΜΕ των μεγαλοεργολάβων να δυσφημήσουν τους αγώνες του Κινήματος, λάβαμε την παρακάτω επιστολή: 
....

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΚΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τετάρτη, Φεβρουαρίου 03, 2016

Οι μάρτυρες κατηγορίας της εταιρείας που εκμεταλλεύεται τους εθνικούς δρόμους απουσίαζαν από την αίθουσα του δικαστηρίου και έτσι η δίκη διακόπηκε. H Δίκη θα συνεχιστεί την άλλη Τρίτη στις 9 Φεβρουαρίου. 

Καθώς δεν έχει αριθμό πινακίου, η δίκη θα ξεκινήσει κατευθείαν από το πρωί. Όλοι πρέπει να είμαστε από τις 9 στα δικαστήρια το αργότερο. 

Συγκεκριμένα το ραντεβού μας ανανεώνεται στα δικαστήρια Ευελπίδων τη Τρίτη 9/2/16 
στο κτήριο 13 
με αριθμό αίθουσας 106 (Αμφιθέατρο).

Περισσότερες φωτογραφίες από τη σημερινή μας μέρα στα δικαστήρια στο διαβάστε περισσότερα....

ΤΑ ΤΣΟΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΟΥΝ

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τετάρτη, Φεβρουαρίου 03, 2016
Λυσάξαν οι τσαούσες των ΜΜΕ της διαπλοκής. Για μια ακόμη φορά  κέρδισαν  τον μισθό τους με την αξία τους.
Αυτή τη φορά θύμα τους υπήρξε ένας αξιοπρεπής άνθρωπος που προσπάθησε να αναδείξει το πρόβλημα του: Την καταλήστευση του από ένα κράτος διαπλοκής των μεγαλοεργολάβων- νταβατζήδων των εθνικών μας δρόμων- που φτιάχτηκαν με το αίμα και τον ιδρώτα του ελληνικού λαού- με την συνεργασία του επίσημου κράτους και των εισπρακτικών του μηχανισμών.  
 


Ο άνθρωπος αυτός συνειδητοποιημένος αγωνιστής, άνεργος τώρα, έκανε δύο λάθη:
Το πρώτο, εμπιστεύθηκε τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα: Προσπάθησε να αναδείξει το πρόβλημα του μέσα από το γνωστό κανάλι του εθνικού Μegaλοεργολάβου και σε ανθρώπους των ΜΜΕ όπως η κ. Ανίτα Πάνια.
Το δεύτερο, δεν ακολούθησε τις προειδοποιήσεις του Κινήματος Δεν Πληρώνω για το πώς θα πρέπει να περνάμε τα διόδια μετά τον επαίσχυντο νόμο Βορίδη.
Βρήκαν ευκαιρία λοιπόν τα παπαγαλάκια της διαπλοκής να περάσουν τη γραμμή τους:
Όποιος δεν υπακούει στο νόμο του αφέντη θα τσακίζεται! Νόμος είναι το δίκιο του αφέντη, κραύγασαν.
Όποιος ακολουθεί κινήματα πολιτικής ανυπακοής, όπως το Κίνημα Δεν Πληρώνω, θα πατάσσεται αμείλικτα! 
Ζιγκ Χάιλ!

 

Η συγκυρία δεν είναι καθόλου τυχαία.  Σήμερα Τετάρτη 3/2/16 γίνεται μια μεγάλη δίκη ενάντια σε 11 αγωνιστές του κινήματος ενάντια στα διόδια.
 

Το Κίνημα Δεν Πληρώνω είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον σ. Γιώργο Θεοφάνου ο οποίος έκανε απόλυτα ξεκάθαρο το αγωνιστικό πρόσημο της παρουσίας του που προσπάθησαν να διαστρεβλώσουν τα διάφορα παπαγαλάκια.

 
Ο σ. Γιώργος Θεοφάνου μας δήλωσε ότι είναι στο πλευρό των διωκώμενων αγωνιστών και ότι απαιτείται η παρουσία όλων μας στο δικαστήριο.
 

Παραθέτουμε, αυτούσια και χωρίς καμιά παρέμβαση, την επιστολή που έστειλε χθες στο ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ: 
 

"γειά σας σύντροφοι
....

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Μια ακόμη μεγάλη νίκη του Κινήματος ενάντια στα διόδια

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Πέμπτη, Ιανουαρίου 28, 2016



Στη σημερινή δίκη 28/1 των 6 συναγωνιστών που διώκονται από τη Τροχαία της Αττικής Οδού για τα συμφέροντα του εθνικού μεγαλοεργολάβου, πετύχαμε ακόμη μία νίκη!

Συγκεκριμένα το δικαστήριο έκανε δεκτό το αίτημα των συνηγόρων περί παραγραφής του αδικήματος λόγω του ότι η ανώτερη προβλεπόμενη ποινή ήταν 12 μήνες φυλάκιση. 

Ο δικαστικός αγώνας συνεχίζεται, με το επόμενο ραντεβού στα δικαστήρια Ευελπίδων τη Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου, όπου 11  συναγωνιστές δικάζονται με στημένες κατηγορίες για τον αγώνα τους για ελεύθερους δρόμους χωρίς διόδια. Ανάμεσα στους κατηγορούμενους είναι πάλι ο "συνήθης ύποπτος" Βασίλης Παπαδόπουλος του Κινήματος Δεν Πληρώνω.

Πρέπει όλοι μας να δώσουμε το ενεργό παρόν.

Η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας.


Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΡΑΚΙ ΔΕΝ ΠΕΤΑΞΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ- ΦΩΤΟ

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τετάρτη, Ιανουαρίου 20, 2016

Πλήθος κόσμου από πολλές συλλογικότητες αλλά και μεμονωμένοι πολίτες ανταποκρίθηκαν και στο σημερινό κάλεσμα για την αποτροπή των πλειστηριασμών στο Ειρηνοδικείο της Αθήνας.

Μόνο 2 κοράκια, μεταμφιεσμένα σε πολίτες, που δήθεν πλειστηριάζονταν τα σπίτια τους, εμφανίστηκαν.

Μόλις οι αλληλέγγυοι πολίτες τους πήραν είδηση και τους ακολούθησαν προς τις αίθουσες, αυτοί έκαναν μεταβολή και απομακρύνθηκαν με βήμα ταχύ.

Πολυάριθμη και ισχυρή ήταν η παρουσία του Κινήματος Δεν Πληρώνω και του Συλλόγου Δανειοληπτών που καλούσαν στην σημερινή αποτροπή πλειστηριασμών.

Άλλα μέλη του Κινήματος ήταν παρόντα και σε άλλα ειρηνοδικεία.

Το ραντεβού ανανεώθηκε για την επόμενη Τετάρτη στα Ειρηνοδικεία όλης της χώρας.



.....

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Και αύριο θα είμαστε παρόντες στον αγώνα για τα σπίτια μας! 
Έλα και εσύ μαζί μας!
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!
ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ, ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΛΟΥΚΑΡΕΩΣ ΚΑΙ Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 
ΤΕΤΑΡΗ 20/1/16, ΣΤΙΣ 3.30 μμ

 

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Ένας 18χρονος νεκρός για 1 ευρώ, αλλά ας απεργήσουμε για τους ελεγκτές

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2015

Της Κατερίνας Δήμα

Αξία; Ανεκτίμητης σαπίλας.


Θυμάμαι σαν σήμερα εκείνη την άθλια μέρα που είχα ξεκινήσει για την συγκέντρωση στο Περιστέρι, για το θάνατο του Θανάση Καναούτη, που από την εγκληματική πίεση που του ασκήθηκε για ένα ψωροεισιτήριο του 1.20 πήδηξε απ’ το λεωφορείο και σκοτώθηκε.  Ένα δεκαοκτάχρονο παιδί νεκρό για 1 ευρώ. Επειδή τον τραμπούκισε χυδαία ο ελεγκτής.
Θυμάμαι την ώρα που πήγαινα στη συγκέντρωση τη φρικτή, νεκρική σιγή στο μετρό...

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Τα άτομα που εμφανίστηκαν, ως Κίνημα  Δεν  Πληρώνω,σήμερα 16/12/15,  στο γνωστό MEGAλο κανάλι του Μπόμπολα, με την  παρουσιάστρια ειδικών αποστολών   κ. Τρέμη,  ουδεμία σχέση έχουν με το Κίνημα Δεν Πληρώνω.

Σε καμία περίπτωση το Κίνημα Δεν Πληρώνω δεν θα εμφανιζόταν στο MEGAλο κανάλι του κ.Μπόμπολα, όταν την ίδια στιγμή εκκρεμούν δίκες με μηνυτή   τον εν λόγω μεγαλοεργολάβο για τους αγώνες ενάντια στα διόδια που κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια ....     Ακόμα περισσότερο, όταν σκάει μύτη μια ακόμη σκανδαλώδης σύμβαση, ύψους ενός δισεκατομμυρίου προς τον κ. Μπόμπολα και άλλους μεγαλοκαναλάρχες..





Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Στα Mikel απαγορεύεται να μη λες σε όλα «ναι»

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Κυριακή, Δεκεμβρίου 13, 2015


Ηταν παλιά στη δουλειά, ήταν συνδικαλίστρια και συνήθιζε να μη λέει σε όλα «ναι». Το πλήρωσε με. την απόλυσή της. Ο λόγος για μια εργαζόμενη στην αλυσίδα καφέ «Mikel», η οποία έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές τον Τύπο με τα «σύμφωνα εμπιστευτικότητας» που υποχρεώνονταν να υπογράφουν οι εργαζόμενοι σ’ αυτά για τις «μυστικές συνταγές» του καφέ.

Το τελευταίο διάστημα οι εργαζόμενοι στα «Mikel» τα κάνουν όλα, ...

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Μπόμπολας: "Όποιος δεν υπογράφει (μείωση) απολύεται" ...

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Πέμπτη, Δεκεμβρίου 10, 2015

Απειλές απολύσεων στον Πήγασο
στη σκιά του πορίσματος «λουκέτου»



Τη στιγμή που το πόρισμα του αρμόδιου ελεγκτή για τον Πήγασο καταγράφει ζημιές δεκάδων εκ. ευρώ και αρνητικά ίδια κεφάλαια που ξεπερνούν τα 100 εκ. ευρώ με την επισήμανση ότι η εταιρεία έτσι όπως είναι δεν έχει παρά λίγους μήνες ζωής, ο Φώτης Μπόμπολας ζήτησε από τους εργαζομένους....
Απάντηση Βενιζέλου για τα τέλη κυκλοφορίας:


Για τα έτη 2010 και 2011 το κράτος εισέπραξε 2,8 δισ από τα τέλη κυκλοφορίας και 21 δισ από την αγορά και χρήση του αυτοκινήτου!!!!

Πόσα από αυτά έφτασαν στις ελληνικές καρμανιόλες? 

ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ!!! 

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει δεκτά παγίως στη νομολογία, αλλά και κατά τη δημοσιονομική θεωρία φόρος είναι η αναγκαστική παροχή που επιβάλλεται στους πολίτες, χάριν των κρατικών σκοπών και χωρίς ειδικό αντάλλαγμα, ενώ το ανταποδοτικό τέλος αποτελεί, όπως και ο φόρος, αναγκαστική παροχή, που όμως καταβάλλεται από τους πολίτες έναντι ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗΣ, δηλαδή έναντι ειδικής προς αυτούς παρεχόμενης δημόσιας υπηρεσίας. 
Η συμμετοχή στη δαπάνη αυτή αποτελεί το...

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Παραλήρημα Αμβρόσιου: Όταν και όπου συναντάτε ομοφυλόφιλους, φτύστε τους!

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τετάρτη, Δεκεμβρίου 09, 2015

«Η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τους Νόμους της φύσεως! Είναι κοινωνικό κακούργημα! Είναι αμαρτία! Όσοι, λοιπόν, είτε την βιώνουν, είτε την υποστηρίζουν δεν είναι φυσιολογικοί άνθρωποι! Είναι αποβράσματα της Κοινωνίας!».

Αυτά γράφει ένας άνθρωπος της Εκκλησίας της… αγάπης και του ανθρωπισμού. Ο λόγος για τον «γνωστό» για τις απόψεις του μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο, ο οποίος σε κείμενο του που ανάρτησε στο ιστολόγιο που διατηρεί παραληρεί με ομοφοβικές κορώνες, με αφορμή το σύμφωνο συμβίωσης.
 


Ολόκληρο το κείμενο του: ...

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Κάλεσμα στις Δράσεις Αλληλεγγύης - 11 & 12 Δεκεμβρίου 2015

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τρίτη, Δεκεμβρίου 08, 2015
  •  11 Δεκεμβρίου: Δικαστήρια Ευελπίδων - Αλληλεγγύη στους αγωνιστές ενάντια στα διόδια στις 9 πμ.  ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
  •   12 Δεκεμβρίου: Πατήσια - Εκδήλωση Ενίσχυσης του Κινήματος Δεν Πληρώνω με παραδοσιακό κ' μοντέρνο Φλαμένκο, με συνοδεία από κρασάκι στις 8μμ


Για επικοινωνία, δείτε το blog του Κινήματος Δεν Πληρώνω www.kinimadenplirono.eu ή www.oxidiodia.gr


Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ 5 ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Σάββατο, Νοεμβρίου 28, 2015
Στη σημερινή συγκυρία στο στόχαστρο των διεθνών μηχανισμών καταστολής είναι 5 φοιτητές:

Στις 2/5/15 προσήχθησαν από μια καφετέρια στο Μιλάνο 5 έλληνες φοιτητές, εκ των οποίων ο ένας απ' το φυσικό, μια μέρα μετά τη συμμετοχή τους στη μαζική διαδήλωση NO EXPO με μοναδική αιτιολογία ότι εθεάθησαν να βγαίνουν από κατάληψη. Αφού υποχρεώθηκαν σε λήψη γενετικού υλικού και δακτυλικών αποτυπωμάτων, αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς να τους αποδοθούν κατηγορίες. 6 μήνες μετά, οι ιταλικές αρχές εκδίδουν ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης (και) γι’ αυτούς και χωρίς καν να έχει παρουσιαστεί η σχετική δικογραφία στις ελληνικές αρχές, με μια γενικόλογη περίληψη κατηγορητηρίου ότι συμμετείχαν σε διαδήλωση, ζητούν να εκδοθούν και να δικαστούν στην Ιταλία. 
Ξημερώματα της Πέμπτης 12/11, η ελληνική αστυνομία εισέβαλε στα σπίτια τους και αφού ξεσκόνισε κάθε γωνιά του προσωπικού τους χώρου, τους συνέλαβε και τους οδήγησε στη ΓΑΔΑ.
Την Παρασκευή 13/11 το πρωί, οι 5 πέρασαν από εισαγγελέα και κρίθηκαν μη προφυλακιστέοι με περιοριστικούς όρους έως ότου πραγματοποιηθεί το συμβούλιο εφετών που θα κρίνει εάν τελικά θα τους εκδόσει στην Ιταλία για να δικαστούν.









Περισσότερες φωτογραφίες
                                                                                                                                   ......
  • Blog Archive