Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΟ 10ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Ο.Λ.Μ.Ε.

Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
είμαι διευθυντής σε ένα σχολείο που αποφάσισε ομοφώνα να μη συγκροτήσει ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση.
Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να πειθαναγκάσω τους συναδέλφους να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας.

Όταν αποφάσισα να κάνω αίτηση για διευθυντής πριν από 12 χρόνια περίπου, είχα συνείδηση του θεσμικού μου ρολού και των ορίων. Όμως πίστευα ότι ήμουν διευθυντής σε ένα δημοκρατικό σχολείο.

Βλέπω το ρόλο του διευθυντή ως... εμψυχωτή και συντονιστή. Προσπάθησα άλλοτε με περισσότερη και άλλοτε με λιγότερη επιτυχία να συνεργάζομαι με τους συναδέλφους μου, με πειθώ και διάλογο, επιδιώκοντας μέσα από συναίνεση τη σωστή λειτουργία του σχολείου.

Θέλω να καλέσω τους συναδέλφους διευθυντές που βρίσκονται μέσα σ’ αυτή την αίθουσα και έξω από αυτήν, να συντονιστούμε και να δημοσιοποιήσουμε την αντίθεση μας στο Αποφασίζομεν και διατάσσομεν, στο Εντέλλεσθε του υπουργού.

Θέλω να είμαι διευθυντής σ ένα δημοκρατικό σχολείο και όχι ανθρωποφύλακας σε ένα σχολείο φυλακή.

Θέλω να θυμίσω τους συναδέλφους διευθυντές πως για πολλά χρονιά διαδηλώναμε με το σύνθημα ¨Δάσκαλος σκυφτός - αμόρφωτος λαός¨

Τώρα συνάδελφοι ήρθε η ώρα να το κάνουμε πράξη.

Να υπερασπιστούμε το βασικότερο αγαθό το οξυγόνο της καθημερινής διδακτικής πράξης την ελευθερία του εκπαιδευτικού.

Θέλω να σας καλέσω να κάνουμε πράξη τη προτροπή του ηγέτη της Γαλλικής Επανάστασης Σαιν Ζυστ:

Τόλμη, Τόλμη, Τόλμη!


alfavita.gr
  • Blog Archive