Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

Το μπλακ μέταλ και ο ναζισμός

Posted by ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Τετάρτη, Απριλίου 23, 2014
ΜΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΜΙΣΟΥΣ, ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ

Τατουάζ με ναζιστικά και ρατσιστικά σύμβολα. Δεν αρκεί να είσαι, πρέπει και να φαίνεσαι...Αν δεχτούμε την άποψη την Ορθόδοξης Εκκλησίας τότε οι πρώτοι παγανιστές της μουσικής είναι οι Beatles! Αν τα «Σκαθάρια» απαλλαγούν από την κατηγορία τότε οι υποψίες θα πέσουν πάνω στους Led Zeppelin και τις μπάντες του black και ιδιαίτερα του death metal. Αλλά και ο Καρλ Ορφ στα «Κάρμινα Μπουράνα» συνδυάζει μπαρόκ όπερες, αρχαίο ελληνικό θέατρο με παγανιστικά στοιχεία που διασώθηκαν στη χριστιανική θρησκεία.
Τατουάζ με ναζιστικά και ρατσιστικά σύμβολα. Δεν αρκεί να είσαι, πρέπει και να φαίνεσαι...
Οι Joy Division έχουν χρησιμοποιήσει τη σβάστικα, αλλά είχαν προηγηθεί οι Sex Pistols. Αλλωστε ροκ είναι η αμαρτία, φλερτ με το θάνατο, η γοητεία του Κακού. Οσοι λατρεύουν τον Νίτσε δεν είναι ναζιστές. Οσοι ασχολούνται με τον αποκρυφισμό και την Αλχημεία ή την -ιδίως Λευκή- Μαγεία δεν είναι σατανιστές.
Σφυριά και ναζιστικά σύμβολα για τους Hammerskins Σφυριά και ναζιστικά σύμβολα για τους Hammerskins Το 1945 η Ευρώπη και ιδιαίτερα η Γερμανία απαγόρευσε τις σβάστικες στις ναζιστικές στολές, τα ναζιστικά κόμματα. Ποτέ δεν ασχολήθηκε με το τι είναι φασισμός, ναζισμός, ρατσισμός. Τι γεννά το ναζισμό; Πώς ανέβηκε στην εξουσία ο Χίτλερ; Τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον εθνικισμό, τον παγγερμανισμό, την Αριστερά, τον χριστιανισμό, την τέχνη, τη μυθολογία, τη θρησκεία;
Ο Διάβολος, το Κακό, ο Χίτλερ... Πώς ένα φοβισμένο παιδάκι νιώθει πως ανήκει σε κάτι πιο δυνατό από το ίδιο Ο Διάβολος, το Κακό, ο Χίτλερ... Πώς ένα φοβισμένο παιδάκι νιώθει πως ανήκει σε κάτι πιο δυνατό από το ίδιο Τα τελευταία σαράντα χρόνια το φάντασμα του ναζισμού πλανάται πάλι πάνω από τη Δύση. Υστερα από δύο χιλιάδες χρόνια κυριαρχίας του χριστιανισμού, του ορθολογισμού και του «Καλού», τα «Ανθη του Κακού» πληθαίνουν: ανορθολογισμός, παγανισμός, ειδωλολατρεία, σατανισμός. Ο Εωσφόρος επιστρέφει.
Ρόπαλα και ταμπούρλα. Η σχέση των ακροδεξιών με τη μουσική Ρόπαλα και ταμπούρλα. Η σχέση των ακροδεξιών με τη μουσική Οι οπαδοί της «Εκκλησίας του Σατανά», του Αντίχριστου, του Εωσφόρου δεν είναι ναζιστές απαραίτητα, αλλά μπορεί να είναι προ-ναζί. Ενα νήμα ενώνει «νέα» πολιτικά κινήματα με ορισμένες θρησκείες που καθαγιάζουν το φόνο. Ή με την επιστήμη της ευγονικής και την τέχνη του θανάτου. Η τέχνη και η πολιτική -έχοντας «απελευθερωθεί» από ένα ξεθωριασμένο ορθολογισμό-, βυθίζονται σε ένα πρωτογονισμό. Στον κόσμο του ενστίκτου. Το μέλλον είναι πίσω. Είναι μια κουλτούρα φόβου και μίσους, αίματος και θανάτου.
Οι κόκκινοι skins και οι «Λευκοί Ιππότες»
Το κείμενο της Μεγάλης Τρίτης προκάλεσε αντιδράσεις, καθώς παρουσίαζε τους πρώτους Ελληνες skinheads ως εθνικοσοσιαλιστές. Το κίνημα των skinheads προέκυψε ως διάσπαση ανάμεσα σε φιλελεύθερους «μικροαστούς» μοδάτους mods από την πολυφυλετική εργατική τάξη του Λονδίνου που έχουν μια επαναστατική, αντισυστημική κουλτούρα, όπως οι punks. Οι trads ή Trojan skinheads στα τέλη του '60 ακούνε σκα και ρέγκε και κάνουν παρέα με μαύρους. Εχουν κοντά, αλλά όχι πολύ, μαλλιά και φοράνε αμάνικα πουλόβερ, Fred Perry πόλο τι-σερτς, τζάκετ Hammigton και τιράντες. Η επόμενη γενιά skinheads δεν κάνει παρέα με Τζαμαϊκανούς. Τους μισεί.
Το 1986 στη Μινεάπολη οι Red Skinheads-Baldies συγκρούονται με σκινς-«λευκούς ιππότες», τους «White Knights». Οι Sharp της Νέας Υόρκης θέλουν να εξαφανίσουν τους ρατσιστές με την κίνηση «Skinheads ενάντια στη Φυλετική Προκατάληψη». Οι RASH είναι Κόκκινοι και Αναρχικοί Skinheads.
Οι Hammerskins μαζί με άλλα παραφερνάλια και τατουάζ χρησιμοποιούν τον αριθμό 838 που είναι ο συμβολικός αριθμός του Χίτλερ. Πολλά μέλη της κίνησης καταδικάστηκαν για φόνους. Στις 5 Αυγούστου 2012, ο «χάμερσκιν» Wade Michael Page πυροβολήθηκε από την αστυνομία και πέθανε από σφαίρα στο κεφάλι αφού είχε σκοτώσει έξι ανθρώπους σε ένα ναό των Σιχ στο Oak Creek.
Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να ταυτίσουμε τη ροκ, πανκ ή μέταλ σκηνή με το ναζισμό, επειδή ο νεοναζισμός εμπλέκεται -σαν σκουλήκι σε ένα μήλο- με αυτήν. Ούτε τον παγανισμό και τους «εθνικούς» με τις αναζητήσεις του Νίκου Μιχαλολιάκου για τον Απόλλωνα ή τον Εωσφόρο. Το βέβαιο είναι πως ο Απόλλωνας δεν ήταν χρυσαυγίτης! Ν.Λ.
Η «Λευκή Δύναμη» του μουσικού ρατσισμού
Ο υποψήφιος βουλευτής και στέλεχος της Χρυσής Αυγής Γιώργος Μάστορας από τις εκδόσεις «Αντεπίθεση» κυκλοφορεί το βιβλίο «Η Ιστορία της White Power Μουσικής». «Η συνειδητοποιημένη Λευκή Νεολαία χρειάζεται έναν ήχο του σήμερα που θα περνά τις εθνικιστικές απόψεις. Συγκροτήματα που τραγουδούν για την Τιμή και το Αίμα».
Το βιβλίο μάς πληροφορεί πως «το εθνικιστικό ροκ αποτελεί σήμερα έναν από τους μεγαλύτερους τροφοδότες των εθνικιστικών και εθνικοσοσιαλιστικών κινημάτων σ' όλο τον Λευκό κόσμο τόσο σε επίπεδο νέων οπαδών όσο και οικονομικής ενίσχυσης».
«Ποιες είναι οι βάσεις πάνω στις οποίες στηρίζεται ο ήχος του; "Oi!", "White Power Metal", "Hatecore", λέξεις μισητές για τους απατεώνες της μουσικής βιομηχανίας που ήρθε πλέον ο καιρός να γίνουν ευρύτερα γνωστές και στη χώρα μας. Μια προσεγμένη έρευνα και μελέτη η οποία στοιχειοθετεί το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου και θα σας οδηγήσει σ' έναν μουσικό κόσμο όπου το ξίφος και η ηλεκτρική κιθάρα ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη Σωτηρία της Λευκής Φυλής».
«Η βρετανική άκρα δεξιά υπήρξε ο πολιτικός στίβος της μουσικής Oi!. Η έμφαση βέβαια δίδεται στις μεταπολεμικές εξελίξεις και κυρίως στην ανάπτυξη του Εθνικού Μετώπου (National Front), ενός νεοναζιστικού κόμματος το οποίο άσκησε καταλυτική επίδραση τόσο στην πολιτική συνείδηση των skinheads της εποχής όσο και στο χαρακτήρα που τελικά απόκτησε η μουσική Oi!. Το Oi! από punk παραφυάδα αυτονομήθηκε και μεταλλάχθηκε, ώστε συχνά να καταστεί συνώνυμο της πολιτικής "καθαρότητας" και του φυλετικού μίσους των σύγχρονων νεοναζιστικών ομάδων, αρχικά της Βρετανίας, κατόπιν δε και άλλων χωρών».
«Η ανάπτυξη του White Power μουσικού κινήματος στην Ελλάδα τη δεκαετία του '90 αρχίζει ουσιαστικά το 1993 από κάποια μέλη της Χρυσής Αυγής οι οποίοι θα αρχίσουν επαφές με το εξωτερικό και κυρίως με την Ιταλία και τη Μεγάλη Βρετανία... κάποιοι νεαροί οπαδοί του Heavy Metal θα ακολουθήσουν τη Skinhead κουλτούρα, τον Σεπτέμβριο του 1993... ενώ αργότερα δεν θα λείψουν και οι συμπλοκές με "αναρχικά" σκουπίδια της περιοχής».
Η white power είναι μουσική ρατσιστική προπαγάνδα που εμπνέεεται από την Κου-Κλουξ-Κλαν και τον λευκό εθνικισμό και χρησιμοποιεί την ποπ, ροκ, πανκ μουσική και το μπλακ μέταλ για να διακηρύξει το μίσος της για τους μη λευκούς, τους «αράπηδες», τους αναρχικούς, τους ομοφυλόφιλους και τους κομμουνιστές, όπως η διεθνής κίνηση «Ροκ ενάντια στον κομμουνισμό». Η RAC δεν είναι απλώς μια φιλοναζιστική κίνηση αλλά μια διεθνής ναζιστική οργάνωση. Στις 13 Ιουλίου 2013 στο Παρίσι η σύγκρουση των skinheads με μια ομάδα ακροαριστερών θα οδηγήσει στο θάνατο από χτυπήματα ενός 18χρονου φοιτητή. Ν.Λ.
Παγανισμός και ναζισμός
Μια μουσική τάση της heavy metal είναι η pagan metal που ενώνει την extreme metal με προχριστιανικές κουλτούρες, χωρίς να είναι απαραίτητα και αντιχριστιανικές. Αν οι ναζί καπνίζουν δεν σημαίνει ότι οι καπνιστές είναι ναζί. Η πρώτη «πάγαν-μέταλ» μπάντα είναι Νορβηγοί που αναζητούν στο δάσος ένα πένθιμο και σκοτεινό ρομαντισμό. Ξαφνικά οι Βίκινγκς ξανάρχονται μαζί με αρχαίες παραδόσεις, κέλτικους ήχους και gothic σύμβολα. Είναι αδύνατον να μη συναντηθούν με τους ρούνους και τα σύμβολα που όμως έχουν οικειοποιηθεί οι ναζί. Το ερώτημα δεν είναι αν ο Χίτλερ ήταν Τεύτονας, όπως ήθελε, αλλά αν τελικά οι Τεύτονες ήταν προ-ναζί. Στη Νορβηγία θα εμφανισθεί κατά σύμπτωση και ο Μακελάρης Ιππότης που σκότωσε κοντά στα εκατό άτομα ως ο Τελευταίος Ναΐτης Ιππότης.
Οι viking metal και folk metal μπάντες χρησιμοποιούν τη μυθολογία ως πηγή έμπνευσης σε τραγούδια-ύμνους που μιλάνε για φωτιές την αυγή, τσεκούρια, βέλη και σπαθιά μέσα στη νύχτα, όπως οι Bathory στο «Αύριο είναι μια ωραία μέρα για να πεθάνει».
Η μυθολογία ως πηγή έμπνευσης. Οσο πιο μαύρη και αιμοσταγής τόσο πιο αγαπητή στους ακροδεξιούς Η μυθολογία ως πηγή έμπνευσης. Οσο πιο μαύρη και αιμοσταγής τόσο πιο αγαπητή στους ακροδεξιούς Τα τραγούδια περιέχουν μυστικά μηνύματα. Τα πρώτα γράμματα κάθε γραμμής συνθέτουν τη λέξη ΣΑΤΑΝΑΣ ή τη φράση ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ. Ενα δάσος από λόγχες εμφανίζεται στο λόφο καθώς ο ήλιος σπάει την καταχνιά. Δυο μάτια σαν κάρβουνο περιμένουν τ' αστέρι του Βορρά να χαράξει. Ενας άγγελος θανάτου κάνει βόλτες στα χρυσά τείχη του Ουρανού. Ακούγεται μια κλαγγή πολέμου καθώς γίνεται επίθεση στις πύλες του παραδείσου. Οι Bathory τραγουδούν για τον Σατανά:
Σύμβολο της Πίστεως της αιώνιας ζωής ορκίστηκα /Ανέστην εκ νεκρών στο όνομα του Εκείνου, του Κερασφόρου /Αιώνια τα λόγια του /Δείτε το αστέρι του /Οπως ο λύκος ανάμεσα στα πρόβατα περιπλανήθηκε /Η Αυγή έρχεται Αίμα, Θάνατος, Φωτιά.
Το τραγούδι τους «Born For Burning» είναι αφιερωμένο στη μάγισσα Marrigie Ariens που γεννήθηκε -«για να καεί»- το 1521. Την κάψανε στο 1591 στο Schoonhoven στη Νότια Ολλανδία. Είχε -λένε οι στίχοι- σκούρα κλειστά βλέφαρα κι ένα χαμόγελο στη φωτιά. Δεν είχε φόβο ή τρόμο. Γεννήθηκε για να καεί και κοίταζε τον Ουρανό. Το πνεύμα της θα ζει για πάντα.
Το νεοπαγανιστικό κίνημα μελετά τη μαγική δύναμη των ρούνων όπως ο Πάνος Ηλιόπουλος στο περιοδικό της νεολαίας «Αντεπίθεση». Ο γνωστός ως «Καιάδας» Γερμενής ανήκει στο ελληνονορβηγικό γκρουπ Naer Matatron που έχει βάλει τα πράγματα στη θέση τους: Οι στίχοι των Naer Mataron έχουν αναφορές στην «Ostara», το αγαπημένο περιοδικό του Χίτλερ, αλλά και τον «Νέο Ανθρωπο». Ο «μεταφυσικός ιδεαλισμός» -λέει το τραγούδι «The New Man»- είναι η δημιουργία ενός «νέου ανθρώπου». Μια νέα μορφή πολιτισμού με στόχο τη φυσική και καλλιτεχνική αρτιότητα.
«Με θάρρος και τόλμη θα ξεπεράσει -ο νέος άνθρωπος- το παρελθόν και θα καταλήξουμε σε ένα νέο πολιτισμό, όπου ο άνθρωπος θα είναι μια ολότητα. Είμαστε πρόθυμοι για πράξεις ολικής καταστροφής ακόμα και μαζικές δολοφονίες, για μια "δημιουργική καταστροφή" για την πορφυρή αυγή». Ν.Λ.
enet.gr
  • Blog Archive