ΜΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΜΙΣΟΥΣ, ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
Οι Joy Division έχουν χρησιμοποιήσει τη σβάστικα, αλλά είχαν προηγηθεί οι Sex Pistols. Αλλωστε ροκ είναι η αμαρτία, φλερτ με το θάνατο, η γοητεία του Κακού. Οσοι λατρεύουν τον Νίτσε δεν είναι ναζιστές. Οσοι ασχολούνται με τον αποκρυφισμό και την Αλχημεία ή την -ιδίως Λευκή- Μαγεία δεν είναι σατανιστές.
Οι κόκκινοι skins και οι «Λευκοί Ιππότες»
Το 1986 στη Μινεάπολη οι Red Skinheads-Baldies συγκρούονται με σκινς-«λευκούς ιππότες», τους «White Knights». Οι Sharp της Νέας Υόρκης θέλουν να εξαφανίσουν τους ρατσιστές με την κίνηση «Skinheads ενάντια στη Φυλετική Προκατάληψη». Οι RASH είναι Κόκκινοι και Αναρχικοί Skinheads.
Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να ταυτίσουμε τη ροκ, πανκ ή μέταλ σκηνή με το ναζισμό, επειδή ο νεοναζισμός εμπλέκεται -σαν σκουλήκι σε ένα μήλο- με αυτήν. Ούτε τον παγανισμό και τους «εθνικούς» με τις αναζητήσεις του Νίκου Μιχαλολιάκου για τον Απόλλωνα ή τον Εωσφόρο. Το βέβαιο είναι πως ο Απόλλωνας δεν ήταν χρυσαυγίτης! Ν.Λ.
Η «Λευκή Δύναμη» του μουσικού ρατσισμού
Το βιβλίο μάς πληροφορεί πως «το εθνικιστικό ροκ αποτελεί σήμερα έναν από τους μεγαλύτερους τροφοδότες των εθνικιστικών και εθνικοσοσιαλιστικών κινημάτων σ' όλο τον Λευκό κόσμο τόσο σε επίπεδο νέων οπαδών όσο και οικονομικής ενίσχυσης».
«Ποιες είναι οι βάσεις πάνω στις οποίες στηρίζεται ο ήχος του; "Oi!", "White Power Metal", "Hatecore", λέξεις μισητές για τους απατεώνες της μουσικής βιομηχανίας που ήρθε πλέον ο καιρός να γίνουν ευρύτερα γνωστές και στη χώρα μας. Μια προσεγμένη έρευνα και μελέτη η οποία στοιχειοθετεί το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου και θα σας οδηγήσει σ' έναν μουσικό κόσμο όπου το ξίφος και η ηλεκτρική κιθάρα ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη Σωτηρία της Λευκής Φυλής».
«Η βρετανική άκρα δεξιά υπήρξε ο πολιτικός στίβος της μουσικής Oi!. Η έμφαση βέβαια δίδεται στις μεταπολεμικές εξελίξεις και κυρίως στην ανάπτυξη του Εθνικού Μετώπου (National Front), ενός νεοναζιστικού κόμματος το οποίο άσκησε καταλυτική επίδραση τόσο στην πολιτική συνείδηση των skinheads της εποχής όσο και στο χαρακτήρα που τελικά απόκτησε η μουσική Oi!. Το Oi! από punk παραφυάδα αυτονομήθηκε και μεταλλάχθηκε, ώστε συχνά να καταστεί συνώνυμο της πολιτικής "καθαρότητας" και του φυλετικού μίσους των σύγχρονων νεοναζιστικών ομάδων, αρχικά της Βρετανίας, κατόπιν δε και άλλων χωρών».
«Η ανάπτυξη του White Power μουσικού κινήματος στην Ελλάδα τη δεκαετία του '90 αρχίζει ουσιαστικά το 1993 από κάποια μέλη της Χρυσής Αυγής οι οποίοι θα αρχίσουν επαφές με το εξωτερικό και κυρίως με την Ιταλία και τη Μεγάλη Βρετανία... κάποιοι νεαροί οπαδοί του Heavy Metal θα ακολουθήσουν τη Skinhead κουλτούρα, τον Σεπτέμβριο του 1993... ενώ αργότερα δεν θα λείψουν και οι συμπλοκές με "αναρχικά" σκουπίδια της περιοχής».
Η white power είναι μουσική ρατσιστική προπαγάνδα που εμπνέεεται από την Κου-Κλουξ-Κλαν και τον λευκό εθνικισμό και χρησιμοποιεί την ποπ, ροκ, πανκ μουσική και το μπλακ μέταλ για να διακηρύξει το μίσος της για τους μη λευκούς, τους «αράπηδες», τους αναρχικούς, τους ομοφυλόφιλους και τους κομμουνιστές, όπως η διεθνής κίνηση «Ροκ ενάντια στον κομμουνισμό». Η RAC δεν είναι απλώς μια φιλοναζιστική κίνηση αλλά μια διεθνής ναζιστική οργάνωση. Στις 13 Ιουλίου 2013 στο Παρίσι η σύγκρουση των skinheads με μια ομάδα ακροαριστερών θα οδηγήσει στο θάνατο από χτυπήματα ενός 18χρονου φοιτητή. Ν.Λ.
Παγανισμός και ναζισμός
Οι viking metal και folk metal μπάντες χρησιμοποιούν τη μυθολογία ως πηγή έμπνευσης σε τραγούδια-ύμνους που μιλάνε για φωτιές την αυγή, τσεκούρια, βέλη και σπαθιά μέσα στη νύχτα, όπως οι Bathory στο «Αύριο είναι μια ωραία μέρα για να πεθάνει».
Σύμβολο της Πίστεως της αιώνιας ζωής ορκίστηκα /Ανέστην εκ νεκρών στο όνομα του Εκείνου, του Κερασφόρου /Αιώνια τα λόγια του /Δείτε το αστέρι του /Οπως ο λύκος ανάμεσα στα πρόβατα περιπλανήθηκε /Η Αυγή έρχεται Αίμα, Θάνατος, Φωτιά.
Το τραγούδι τους «Born For Burning» είναι αφιερωμένο στη μάγισσα Marrigie Ariens που γεννήθηκε -«για να καεί»- το 1521. Την κάψανε στο 1591 στο Schoonhoven στη Νότια Ολλανδία. Είχε -λένε οι στίχοι- σκούρα κλειστά βλέφαρα κι ένα χαμόγελο στη φωτιά. Δεν είχε φόβο ή τρόμο. Γεννήθηκε για να καεί και κοίταζε τον Ουρανό. Το πνεύμα της θα ζει για πάντα.
Το νεοπαγανιστικό κίνημα μελετά τη μαγική δύναμη των ρούνων όπως ο Πάνος Ηλιόπουλος στο περιοδικό της νεολαίας «Αντεπίθεση». Ο γνωστός ως «Καιάδας» Γερμενής ανήκει στο ελληνονορβηγικό γκρουπ Naer Matatron που έχει βάλει τα πράγματα στη θέση τους: Οι στίχοι των Naer Mataron έχουν αναφορές στην «Ostara», το αγαπημένο περιοδικό του Χίτλερ, αλλά και τον «Νέο Ανθρωπο». Ο «μεταφυσικός ιδεαλισμός» -λέει το τραγούδι «The New Man»- είναι η δημιουργία ενός «νέου ανθρώπου». Μια νέα μορφή πολιτισμού με στόχο τη φυσική και καλλιτεχνική αρτιότητα.
«Με θάρρος και τόλμη θα ξεπεράσει -ο νέος άνθρωπος- το παρελθόν και θα καταλήξουμε σε ένα νέο πολιτισμό, όπου ο άνθρωπος θα είναι μια ολότητα. Είμαστε πρόθυμοι για πράξεις ολικής καταστροφής ακόμα και μαζικές δολοφονίες, για μια "δημιουργική καταστροφή" για την πορφυρή αυγή». Ν.Λ.
enet.gr

