Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Στο πόδι πάλι η ΤΡΑΓΑΝΑ με τα πλευρικά διόδια. Λαϊκή συνέλευση!

Posted by ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ TΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ Τετάρτη, Ιουλίου 16, 2014
Ανάστατοι οι κάτοικοι της ΤΡΑΓΑΝΑΣ ,από την απόφαση της εταιρείας πού διαχειρίζεται τον Αυτοκινητόδρομο να κάνει τα προσωρινά διόδια του κόμβου ΤΡΑΓΑΝΑΣ  μόνιμα και με κατασκευή μόνιμη και ΛΑΪΚΉ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ στις 7.30 σήμερα στο ΚΑΠΗ προκειμένου να μην επιτρέψουν να γίνει αυτό .
 
 

Η παράνομη αρχικά ενέργεια να τοποθετήσει διόδια η εταιρεία χωρίς καν μελέτη,
με τον "ανεξάρτητο" μηχανικό, που σημειωτέον πληρώνεται από την ιδ.εταιρεία, να κάνει τα στραβά μάτια και μαζί μ΄αυτόν η εισαγγελία ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ που τόσες φορές μέσω των ΜΜΕ άκουσαν τους κατοίκους να καταγγέλλουν την παρανομία, να λειτουργούν 5 σχεδόν χρόνια παράνομα στην είσοδο....
του χωριού και να μην ισχύει κανένας νόμος για αυτούς!


 
Τώρα θέλουν να κατασκευάσουν λέει τα μόνιμα διόδια στον κόμβο για να δικαιολογήσουν κανα φράγκο(μάσα) σε κατασκευές χωρίς νόημα,  μιας εδώ και 5 χρόνια τα αυτοκίνητα μπαινοβγαίνουν ανενόχλητα στον αυτοκινητόδρομο, από τον κόμβο Μαλεσίνας, 5 χλμ πριν, για να αποφύγουν τα διόδια Τραγάνας και διαπερνώντας δύο χωριά, Προσκυνά, Τραγάνα, προκαλώντας κομφούζιο, σπάζοντας δίκτυα και αστικό ιστό, προκαλώντας ατυχήματα - και όλα αυτά γιατί κάποιος "έξυπνος" είχε την ιδέα να κάνει αυτά τα πλευρικά αυθαίρετα διόδια στον κόμβο της ΤΡΑΓΑΝΑΣ, χωρίς να σκεφτεί , ότι ένα χιλιόμετρο πριν τα κεντρικά διόδια , δεν έχουν νόημα τα πλευρικά διόδια μιας και ο αυτοκινητόδρομος είναι 6 χλμ πριν, στην Σκάλα και το 140χλμ και 5 χλμ μετά , στο κόμβο Μαλεσίνας , ανοικτός . 

Τα φορτηγά που περνούν καθημερινά μέσα από τα δύο χωριά, είναι περισσότερα από αυτά που κυκλοφορούν στην Ε.Ο., ένα πλευρικό διόδιο στο κόμβο Μαλεσίνας προς Προσκυνά και κάρτες ελευθέρας στις εκεί κοινότητες του δήμου ίσως θα είχε νόημα.

Η απόφαση της εταιρείας είναι παράνομη  διότι η είσοδος του κόμβου εφάπτεται του σχεδίου πόλεως του χωριού και δεν λαμβάνει υπόψιν της τον νόμο για την ασφάλεια των κατοίκων από την υπεραστική κυκλοφορία, δεν λαμβάνει υπόψιν της ότι στα 5 μ από την είσοδο ήδη υπάρχουν κατοικίες, μία από τις δύο πλατείες του χωριού,αλλά και ο δρόμος που ενώνει την παραλία Τραγάνας με το χωριό. Οι επιπτώσεις οι κυκλοφοριακές στο χωριό, που είναι το μοναδικό που έχει στην είσοδό του διόδια,θα είναι πολύ ακόμη μεγαλύτερες και τα φορτηγά, παρότι  απαγορεύεται πάνω από 9 τόνους να περνούν από το χωριό,  ήδη περνούν, λόγω και του διπλασιασμού του διοδίου θα περνούν, όλα μέσα από το χωριό και ήδη έχουν κάνει την ζωή τους κόλαση.

Οι κάτοικοι του χωριού καλούν τους βουλευτές, τον νυν και τον μέλλοντα περιφερειάρχη, τον δήμαρχο , το δημοτικό συμβούλιο, τις δικαστικές αρχές του τόπου, την αστυνομία να πράξουν τον καθήκον τους και να βάλουν τέλος στο χρόνιο βάσανο των δύο χωριών , τα πλευρικά διόδια Τραγάνας που πρέπει να καταργηθούν για 3 κυρίως λόγους: 

1. Το μοναδικό χωριό που εφάπτεται το σχέδιο πόλης του στην ΕΟ και έχει διόδια για να μπει ο κάθε κάτοικος στο χωριό του(ανισότητα με τους υπολοίπους κατοίκους της χώρας),ενώ 1 χλμ πιο πέρα υπάρχουν τα κεντρικά διόδια και αν φύγεις για Αθήνα πρέπει να διπλοπληρώσεις!
2. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν η ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας, εφόσον η κατασκευή είναι "μέσα" στο χωριό !
3. Δεν λέει στην Μελέτη Περιβαλοντικών  Επιπτώσεων την αλήθεια , μιας και κατευθύνει υπερτοπική κυκλοφορία μέσα από δύο χωριά (Προσκυνά, Τραγάνα) και επιβαρύνεται 10 φορές περισσότερο η κυκλοφορία καθώς και τα καυσαέρια με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται 1500 κάτοικοι ,για μια κακή μελέτη-πρόταση της εταιρείας και χωρίς νόημα, το να έχει και πλευρικά διόδια στην ΤΡΑΓΑΝΑ.

Οι κάτοικοι πολλές φορές διαδήλωσαν με κύριο αίτημα:

ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ με την υπόλοιπη ΕΛΛΑΔΑ και γι αυτόζητάμε να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ τα ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ,ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΣτΕ ,ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΤΡΑΓΑΝΑΣ!!
  • Blog Archive