Σάββατο, 22 Μαρτίου 2014

Το υπέρογκο ποσό των 1,4 δις ευρώ πληρώσαμε για διόδια από το 2008, οπότε η κατασκευή και λειτουργία των πέντε εθνικών οδών (Ιόνια Οδός, Ε-65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ολυμπία Οδός, Μορέας) παραχωρήθηκε σε ιδιωτικές εταιρείες, έως σήμερα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών, το...

διάστημα 2008-2013, τα μεγαλύτερα έσοδα από διόδια, ύψους 445,2 εκατ. ευρώ, εμφανίζει ο άξονας Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα (Ολυμπία Οδός).
Ακολουθούν οι εθνικές οδοί:
- Αντίρριο - Ιωάννινα, Αθήνα - Μαλιακός και Σχηματάρι - Χαλκίδα (Νέα Οδός) με εισπράξεις 445,2 εκατ. ευρώ
- Μαλιακός - Κλειδί (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) με 324,5 εκατ. ευρώ
- Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα & κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη με 154,3 εκατ. ευρώ και
- ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος με 33,1 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα, οι αρχικές προβλέψεις, το 2007 δηλαδή, όταν οι πέντε αυτές συμβάσεις ψηφίστηκαν από τη Βουλή έκαναν λόγο για το σύνολο της περιόδου της παραχώρησης (30 χρόνια) για έσοδα 37,7 δισ. ευρώ. Ωστόσο, λόγω της ύφεσης, ο στόχος αυτός μειώθηκε στα 14,4 δις.
πηγη
  • Blog Archive